Best mogelijke zorg
Onze behandelaars zetten zich in om de best mogelijke zorg te leveren. Hierover een compliment geven mag natuurlijk! Een opmerking of een goede suggestie? Dan horen wij dit ook graag. Bij RID hechten we veel waarde aan jullie feedback om zo onze dienstverlening nog verder te verbeteren.
Niet tevreden?
Ga eerst met jullie behandelaar of de teamleider van de behandellocatie in gesprek om samen te zoeken naar een oplossing. Komen jullie er niet uit, maak dan eerst een melding bij onze interne klachtenfunctionaris. Hij zal de onvrede die is ontstaan onderzoeken en proberen om met hoor en wederhoor tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot de gewenste situatie dan kun je een onafhankelijk advies inwinnen of een klacht indienen.
Onafhankelijk advies?
RID is aangesloten bij een externe, onafhankelijke en gecertificeerde organisatie, genaamd erisietsmisgegaan.nl, volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ). Bellen voor een onafhankelijk advies kan via het telefoonnummer 035-2031585.
Klacht?
Onvrede melden bij ‘Erisietsmisgegaan’
Een klacht indien kan via de onderstaande button. Een gecertificeerde klachtenfunctionaris van ‘Erisietsmisgegaan.nl’ begeleidt jullie in dit traject. Het doel is om de onvrede weg te nemen en het vertrouwen wederzijds te herstellen.
Meer informatie over het indienen van een klacht vind je in het klachtenreglement van RID.
Meer over Erisietsmisgegaan.nl
De klachten- en geschillenregeling van Erisietsmisgegaan.nl:
- wordt ondersteund door de Consumentenbond
- omvat toegang tot een onafhankelijke geschillencommissie, erkend door het ministerie van VWS (onder nummer CIBG/EGi 27349.2)
- voldoet aan de eisen van de Wet Kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz)kst
Wij streven naar een krachtige taal- en rekenontwikkeling voor ieder kind. Om dit mogelijk te maken hebben wij kwaliteit hoog in het vaandel staan. Lees meer over de manier waarop wij dit nastreven.